Informació general dels Programes de Mobilitat

Els programes de mobilitat són una oportunitat excel·lent que s'ofereix a tots els estudiants per completar els seus estudis a alguna altra universitat de la resta de l'Estat Espanyol o bé a una universitat estrangera.

A l'ESAB, els programes de mobilitat als que pots acollir-te són:

• Erasmus+: El programa europeu de mobilitat, ofereix la possibilitat d'efectuar un període d'estudis en una Universitat d'àmbit europeu. Aquests estudis són plenament reconeguts com a part integral del títol o qualificació acadèmica.

• SICUE:  El Sistema de Intercambio entre Centros Universitarios Españoles - SICUE és el programa de mobilitat dins de l’estat Espanyol.
  • Altres programes de mobilitat: Per a més informació sobre la possibilitat d'intercanvi mitjançant altres programes o convenis internacionals consulteu directament a .

Presentació sessió informativa Pràctiques i Mobilitat novembre 2017.

Presentació sessió informativa Ajuts de Mobilitat novembre 2017.

Pots trobar més informació sobre mobilitat a la UPC a aquest enllaç.