Estructura general dels estudis de Grau

Les titulacions de grau que es poden estudiar a l’ESAB tenen una durada de 240 ECTS i es poden cursar en 4 anys acadèmics de 60 ECTS cada un. Cada titulació permet assolir un aspecte concret de l’Enginyeria de Biosistemes i Agroalimentària:

Dins dels plans d’estudis tens la possibilitat de fer unes Pràctiques acadèmiques en Empresa. També tindràs l’oportunitat de participar en diferents programes de Mobilitat amb països de la Unió Europea (Erasmus +) o amb altres universitats de la resta d’Espanya (programa SICUE), així com de participar en projectes de Cooperació Internacional per al Desenvolupament en els quals l’escola i el seu professorat són molt actius.

* Existeixen diferents possibilitats per cursar els 24 ECTS corresponents al bloc optatiu (Enginyeria Alimentària 30 ECTS) que es poden combinar entre elles:

(1) cursar assignatures optatives,

(2) fer un període de pràctiques acadèmiques en empresa,

(3) fer una mobilitat en una altra universitat nacional o estrangera i

(4) reconèixer crèdits per diverses activitats culturals, esportives, de representació, solidàries i de cooperació.