25 de juliol: sessió d'acollida d'inclusió

Adreçat a tots els estudiantat amb discapacitat o necessitats educatives específiques que vulguin estar informats sobre el suport que els ofereix la UPC.
25 de juliol: sessió d'acollida d'inclusió

Des de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) treballem per garantir la igualtat d'oportunitats de l'estudiantat amb necessitats educatives especials i específiques. En aquesta sessió d'acollida volem informar als nous estudiants amb discapacitat o necessitats educatives especifíques i també els estudiants que ja estan cursant els estudis a la UPC.

• Dia sessió informativa: 25 de juliol 2017
  • Hora: 10 h a 13 h
  • Lloc: Edifici Vèrtex - Plaça Eusebi Güell, 6-8 - 08034 Barcelona
  • Aula reunió: a determinar

L'objectiu de la sessió és donar a conèixer aquests útil per a l'estudiantat ho hem dividit en tres apartats:

• Docència: interpretació de guies docents, funcionament de la plataforma Atenea (campus virtual UPC)
  • Inclusió: adaptacions a l'entorn i els exàmens que podeu tenir,
  • Visita: als espais del campus nord (aules, laboratoris, etc.)

Per assistir-hi és necessària la inscripció(obriu en una finestra nova)