Aprèn idiomes a les Universitats

La UPC ha establert acords amb altres universitats catalanes perquè puguis accedir a l'oferta de cursos de les seves escoles d'idiomes universitàries amb preus i tarifes especials.
Aprèn idiomes a les Universitats

Busques cursos d'idiomes? Has d'acreditar el teu nivell d'anglès o millorar la teva redacció acadèmica i científica?

Des d'aquest curs, la UPC ha establert acords amb altres universitats catalanes perquè puguis accedir a l'oferta de cursos de les seves escoles d'idiomes universitàries amb preus i tarifes especials.

Consulta l'oferta de cursos de les universitats i tria l'opció que més et convingui de cursos presencials o virtuals, anuals o intensius.

A més, podràs reconèixer crèdits ECTS i, si ets estudiant de grau, pots gaudir d'ajuts econòmics per matricular-te als cursos.