Noves convocatòries de beques i informacions d'ofertes de treball del Gabinet de Relacions Internacionals

També s'ha publicat la convocatòria d'ajuts per a la mobilitat per a estudis Erasmus+ KA107 amb països associats.

S'han publicat les següents notícies al web del Gabinet de Relacions Internacionals UPC: (www.upc.edu/sri)

- Beques Avenir 2017, per estudiar un any a França, o fer-hi pràctiques
Termini: 15 d'abril

- HousingAnywhere busca un Student Ambassador per la UPC Termini: 24 d'abril

- Beques Fulbright per estudis de postgrau a universitats d’Estats Units
Termini: 16 de març
Nota: Ja se'n havia fet difusió a l'hivern, i s'havia fet una jornada informativa al Campus Nord UPC; però el termini de presentació de sol·licituds s'acaba en breu.

- Butlletí Informatiu quinzenal sobre possibilitats de treball en les Institucions, Organismes i Agències de la Unió Europea (UE)

En quant a la convocatòria Erasmus KA107 Projecte 2016 els terminis establerts són:

Període en el que realitzar l'estada: entre l'1 de juliol de 2017 i el 30 de juny de 2018.

Presentació de sol·licituds: fins al 24 d'abril de 2017 (a les 24 hores).

Resolució provisional: abans del 31 de maig de 2017.

Presentació d'al·legacions contra la resolució: durant 10 dies naturals a partir de la data de publicació de la resolució. En tot cas, s’informarà de la data límit a la resolució provisional.

Resolució definitiva: al llarg dels 40 dies següents a la finalització del període per a la presentació d’al·legacions.

Per a qualsevol dubte o aclariment contacteu am el Servei de Gestió Acadèmica - Unitat d'Ajuts a l'Estudi -