Oberta la convocatòria per a la mobilitat per a estudis Erasmus+ KA107 amb països associats.

Sol.licituds fins al 22 d'octubre. Per a estades entre l'1 de juliol de 2017 i el 30 de juny de 2018.
Oberta la convocatòria  per a la mobilitat per a estudis Erasmus+ KA107 amb països associats.

Trobareu tota la informació al web del Servei de Gestió Acadèmica:

Període en el que realitzar l'estada: entre l'1 de juliol de 2017 i el 30 de juny de 2018.

Presentació de sol·licituds: fins al 22 d'octubre de 2017 (a les 24 hores).

Resolució provisional: abans del 30 de novembre de 2017.

Presentació d'al·legacions contra la resolució:durant 10 dies naturals a partir de la data de publicació de la resolució. En tot cas, s’informarà de la data límit a la resolució provisional.

Resolució definitiva:al llarg dels 40 dies següents a la finalització del període per a la presentació d’al·legacions.

Tal com consta a la convocatòria, totes les places que, un cop concedides les beques per als estudiants de grau o de màster, quedessin vacants, s'assignaran als estudiants de doctorat que ho hagin sol·licitat.