Una part de la història de l'ESAB explicada en un article a Quaderns Agraris

Francesc Casañas, Joan Casals i Joan Simó documenten l'evolució dels programes de Millora Genètica Vegetal a les institucions lligades a l’ESAB durant els darrers cent anys.
Una part de la història de l'ESAB explicada en un article a Quaderns Agraris

A l’entorn de la Diputació de Barcelona, la Mancomunitat de Catalunya, la Generalitat de Catalunya i l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) s’han desenvolupat durant els darrers cent anys programes de millora genètica de plantes cultivades.

Els professors de l'ESAB de l’Equip de millora vegetal (EMV) ho expliquen a l'article: La milllora genètica vegetal a la Diputació de Barcelona, l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona i la fundació Miquel Agustí: Una història de cent anys. Quaderns Agraris (Institució Catalana d’Estudis Agraris), núm. 42 (juny 2017), p. 51-71.