Existeix algun lloc on pugui allotjar els arxius dels treballs que faig a la universitat i no haver de portar el pen-drive sempre amunt i avall?

Ìndex de preguntes

Si, des del darrer any 2008, l’escola a posat en servei un portal (semblant a un compte de correu) on pots desar tots els arxius dels treballs que fas a l’escola, i així poder accedir a ells des de qualsevol lloc on et trobis. D’aquesta manera no cal que passis pels problemes típics amb el pen-drive i els virus. A més, dins el portal  també trobaràs un recull de software.

En la part dreta superior de la pàgina inicial d'aquesta web trobaràs una icona (com aquesta folder-flash-drive.jpg) que et direcciona directament a la pàgina per poder accedir-hi. Només cal que introdueixis el teu nom d'usuari i contrasenyes habituals.

Accedir al repostori de fitxers.