Sou a: Inici / Curs Actual / Matrícula / Calendaris de Matrícula als Graus i Màsters. Curs 2019-2020 Quadrimestre Primavera

Si estàs cursant uns estudis universitaris i vols continuar els mateixos estudis o canviar d'estudis i venir a estudiar un dels graus que s'imparteixen a l'ESAB. Consultar cada quadrimestre l'Oferta de Plaçes.

Cal complir els requisits especificats a la Normativa Acadèmica per al curs actual.

• Adaptació des del Grau en Enginyeria Agrícola i des del Grau en Enginyeria Agroambiental i del Paisatge al Grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques.
  • Adaptació d'una Enginyeria Tècnica Agrícola als Graus en Enginyeria Alimentària, Agrícola o Agroambiental i del Paisatge. NO és possible l'adaptació des de cap Enginyeria Tècnica cap al Grau en Enginyeria de Sistemes Biològics ni cap al Grau en Enginyeria de Ciències Agronòmiques.
  •  Matrícula i informació d'accés per als Estudiants Nous de Màster KET4FOOD

La nova edició d'aquest Màster començarà el setembre de 2020.

El procés de preinscripció d'aquesta edició començarà el febrer de 2020.

>> Més informació dels tràmits acadèmics (Web CBL)