Mou-te. Curs de preparació intercultural

Per preparar-te culturalment abans de fer una estada de mobilitat. Dimecres 31 d'octubre, de 14:30 a 19: 30 h al CBL.
Mou-te. Curs de preparació intercultural

Per preparar-te culturalment abans de fer una estada de mobilitat.

El curs inclou:

(correcte)1 sessió presencial de 5 hores
(correcte)20 hores d'aprenentatge autònom amb Atenea
(correcte)1 ECTS
Presentació Aquest curs et convida a reflexionar sobre les similituds i les diferències entre els països a l’hora de viure i organitzar-se i et prepara perquè puguis moure't eficaçment en contextos culturals que obeeixen a normes i tradicions diferents.
Certificat d'aprofitament En cas de superar la formació, l'alumne obté un certificat d'aprofitament del curs expedit pel Servei de Llengües i Terminologia.
Organització Servei de Llengües i Terminologia, en col·laboració amb el Gabinet de Relacions Internacionals
Destinataris Estudiants de la UPC
Objectiu Preparar culturalment els estudiants que tinguin previst fer una estada en una universitat estrangera en futur proper
Temes

Tu o vostè, relacions entre mestre i professor, gestos i significats, el llenguatge corporal, espai personal, la importància de la família, horaris i àpats, costums a taula, deixar propina, menjar i tabús, beques i sous d'estudiants, sistemes d'avaluació, el valor de la puntualitat, parlar poc o parlar massa, nivells de soroll, mostres d'afecte en públic, l'emancipació, la figura del becari, any sabàtic...

Requisit Per apuntar-te al curs, cal haver estat seleccionat per a una estada de mobilitat o almenys tenir intenció de fer-la durant els propers mesos

Horaris

sessions

presencials

• Campus Nord: dijous 25 d'octubre, de 14:30 a 19: 30 h
  • Campus Sud: dijous 25 d'octubre, de 14:30 a 19: 30 h
  • Campus Diagonal-Besòs: dimecres 17 d'octubre, de 14:30 a 19: 30 h
  • Campus de Terrassa: dimecres 24 d'octubre, de 14:30 a 19: 30 h
  • Campus de Castelldefels: dimecres 31 d'octubre, de 14:30 a 19: 30 h

Atenea

Els alumnes disposen d'un mes des de la sessió presencial per completar les 20 hores d'aprenentatge autònom a Atenea.
Llocs d'impartició
  • Campus Nord: pendent
  • Campus Sud: pendent
  • Campus Diagonal-Besos: pendent
  • Campus de Terrassa: pendent
  • Campus de Castelldefels: pendent
Professora Marta Lecumberri, col·laboradora de l'SLT
Preu Curs subvencionat, cal abonar 10 € en concepte d'inscripció
1 ECTS, un cop superat el curs
Codis

Campus Nord: 18-18/19
Campus Sud: 19-18/19
Campus Diagonal-Besòs: 20-18/19
Campus Terrassa: 21-18/19
Campus Castelldefels: 22-18/19

Inscripció i pagament

Formulari

Informació sobre el pagament
  • El pagament del curs s'ha de fer mitjançant un ingrés al compte corrent de "la Caixa": IBAN: ES40 2100 3648 9922 0004 1684 / BIC: CAIXESBB
  • Has d'especificar: nom i cognoms, SLT i el nom del curs.
  • S'ha d'enviar el comprovant de l'ingrés per correu electrònic a l'adreça cursos.slt@upc.edu
  • Si no s’envia el comprovant de pagament, l’SLT es reserva el dret d'anul·lar la inscripció.
  • Si no s’arriba al nombre mínim d’inscripcions, el curs pot ser anul·lat i se’n retornarà l’import. En cas d’abandonament o de baixa no es farà cap devolució