Nou servei de Cita Prèvia de l' atenció presencial a Relacions Externes

A partir del 25 de novembre de 2019 es posa en marxa un nou servei de Cita Prèvia per oferir l'atenció presencial desde l'àrea de Relacions Externes.

Podreu utilitzar aquest servei cita prèvia d'atenció presencial per fer les vostres consultes sobre:

• Pràctiques a empresa (nacional i internacional)
  • Mobilitat d’estudiants (incoming i outgoing)

Aquestes sol·licituds es podran fer amb una antelació mínima de 12 h. L’objectiu és poder atendre de forma ordenada les vostres consultes personals en cada fase dels tràmits administratius quan no sigui possible resoldre-les per altres mitjans (correu electrònic o resposta telefònica). La ubicació de la trobada serà a l’Oficina Oberta dins de l’horari habitual (de dilluns a divendres, d’11h a 13h i el dimarts tarda de 15 a 16:45 h).

Per consultes de mobilitat reserveu la vostra cita seleccionant al desplegable segons el tipus de consulta.

Respecte a pràctiques a empresa,el lliurament dels convenis per la signatura del director de l’Escola es podrà fer deixant els 3 exemplars a la bústia corresponent a la consergeria del teu centre.

Un cop estiguin signats aquests convenis de practiques es podran recollir sol·licitant “CITA PRÈVIA”sota el mateix identificador de “recollida del conveni”.

Com ja coneixeu podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través de les adreces electròniques habituals de practiques i mobilitat del centre, fora dels horaris habituals d’atenció presencial.