Obert el termini Acreditació econòmica MATRC i Beca EQUITAT curs acadèmic 2018-2019

El termini de presentació de les sol·licituds és des del 5 de juliol fins al 15 d'octubre 2018.

Per al curs acadèmic 2018-2019 s’ha implementat un únic formulari per a sol·licitar l’Acreditació de caràcter econòmic (MATRC), per matricular-se com a becari/ària condicional, i l’Acreditació del tram de renda familiar i la beca Equitat (EQUITAT), per tant, emplenat un únic formulari sol·licitareu:

- Procediment MATRC: Acreditació de caràcter econòmic a l’efecte exclusiu de formalitzar la matrícula sense el pagament previ dels preus públics dels serveis acadèmics per al curs 2018-2019. És a dir, en cas d’obtenir una Acreditació positiva l’estudiant es podrà matricular amb la condició de becari/ària condicional, si compleix la resta de condicions que estableix la seva universitat.

- Procediment EQUITAT: Acreditació d'un tram de renda familiar, per una banda, i de la beca EQUITAT per a la minoració dels preus públics dels crèdits ordinaris per al curs 2018-2019, per l'altra. Això implica que aquest procediment tindrà dos resultats;

• l'acreditació del tram de renda familiar, de caràcter informatiu, i
  • la beca Equitat, que implica la minoració del preu públic dels crèdits matriculats per primera vegada, si s'escau.

Recordeu que cada procediment té els seus requisits propis i, per tant, es generaran dues respostes que es podran descarregar des del portal de Tràmits de la Generalitat de Catalunya.

Sol·licitud

La sol·licitud es realitza a través de l'Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat.