Hi ha alguna restricció per a triar assignatures de lliure elecció?

Ìndex de preguntes

A part del límit de places fixat per a cada assignatura, l'única restricció és que no es poden triar assignatures de continguts assimilables a les de matèries troncals o obligatòries del pla d'estudis que s'està cursant. Per aquest motiu, cada centre docent fa pública, abans del període de matrícula, l'oferta d'assignatures de lliure elecció per a cada titulació que els seus estudiants poden triar lliurement. Si l'estudianta o l'estudiant vol matricular-se d'alguna assignatura que no consta en aquesta oferta, és necessari que ho sol·liciti al seu centre, que ho autoritzarà si considera que els continguts no són assimilables als d'assignatures pròpies del pla d'estudis.

La matrícula d'assignatures de lliure elecció d'entitats externes a la UPC (UB, Intercampus, Taller de Músics,etc...) s'haurà de formalitzar en el propi centre prèvia preinscripció.