Perquè el Grup Soteras que gestiona actualment el servei de Bar-Restaurant del Campus del Baix Llobregat no abaixa els preus?

Ìndex de preguntes

Actualment i des de que es va posar en marxa el complex universitari del Baix Llobregat el Grup Soteras s'ha encarregat de la gestió del Bar-Restaurant situat al Edifici de Serveis. Aquesta gestió li va ser encomanada mitjançant un proces concursal en que diferents empreses presentaven un projecte per a la gestió del servei. L'empresa que va proposar les millors condicions va ser la guanyadora, en aquest cas el Grup Soteras. Des de l'obertura del Bar-Restaurant es du arrossegant el problema dels alts preus en la seva oferta. Tot hi que aquest problema també succeeix en altres campus universitaris de la UPC, i que des de diverses delegacions i associacions s'ha intentat  trobar sortida per diverses vies, ha sigut envà. L'empresa signa un contracte amb la UPC amb un termini preestablert. Durant aquest període, la gestió del servei queda en mans de l'empresa contractada, així doncs, els preus quedaran fixats en funció de les condicions de l'empresa i de les especificacions preestablertes al contracte.
Tot i això, no desistim en buscar noves vies de pressió per tal d'aconseguir el que és millor per l'Estudiantat de la UPC.