Qui fixa el preu dels estudis?

Ìndex de preguntes

El Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya publica cada any en el Diari Oficial de la Generalitat el Decret pel qual es fixen els preus de la prestació de serveis acadèmics en les universitats públiques referents a titulacions homologades, preus que varien d'acord amb el grau d'experimentalitat de la titulació. En aquest Decret es fixen també els preus per altres serveis universitaris, com l'expedició de certificacions acadèmiques, les despeses de matriculació i d'expedient acadèmic o l'expedició de títols acadèmics. Aquests preus cobrixen aproximadament un 15% del cost real de la titulació, ja que es tracta d'estudis homologats i, per tant, subvencionats. Els preus dels estudis propis els fixa el Consell Social de la UPC.