Tinc alguna reducció/bonificació sobre el preu dels estudis?

Ìndex de preguntes

Si, existeixen situacions personals que impliquen reduccions en el preu de la matrícula i que hauràs d'acreditar degudament d'acord amb la normativa aplicable, en el moment de formalitzar la matrícula en la Secretaria del teu centre:

• Família nombrosa (has de tenir el títol vigent).

• Reunir les condicions acadèmiques i econòmiques establertes en les convocatòries de beques del MEC (règim general i mobilitat) i sol·licitar beca en el moment de formalitzar la matrícula.

• Haver obtingut matrícula d'honor o premi extraordinari en el batxillerat.

• Haver obtingut matrícula d'honor en la Universitat. Tindràs tantes matrícules gratuïtes d'assignatures i/o crèdits com assignatures i/o crèdits amb matrícula d'honor hagis obtingut.

• Premis d'Olimpíades en camps del coneixement, reconeguts per la Universitat.

• Estudiantes que en la data que s'inicia la prestació de la activitad acadèmica tenen 65 añoss o més, i no tenen altre títol universitari oficial. Tenen gratuïtat dels crèdits matriculats per primera vegada.

• Estudiantes amb un grau de minusvalidez del 33% o més. Tenen exempció de preus públics.

• Persones que han estat víctimes d'actes terroristes, així com el seu cònjuge i els seus fills o filles. Tenen exempció de preus públics.

• Personal de la UPC i estudiantes amb vinculació amb personal de la UPC, d'acord amb les condicions establertes en l'apartat de Tarifes i preus del pressupost de la UPC. Tenen exempció dels crèdits matriculats per primera vegada.

• Personal d'altres universitats públiques catalanes, segons els acords de reciprocitat.Tenen exempció dels crèdits matriculats per primera vegada.

• Estudiants guanyadors del Premi UPC per a treballs d'investigació de batxillerat. Tenen gratuïtat dels crèdits de primera vegada matriculats el primer any acadèmic.